Vaak gestelde vragen

Wat is het doel van een functioneringsgesprek?

Het voornaamste doel van het functioneringsgesprek is het evalueren van de medewerker. Aan de hand daarvan worden de verbeterpunten opgesteld. In een goed gesprek komen ook de omstandigheden omtrent de functie van de medewerker aanbod en de verbeterpunten inzake aansturing aan bod.

Binnen het EDS systeem zien wij het zo: het doel zou moeten zijn, het vaststellen in hoeverre de medewerker zijn of haar rol beheerst, welke competenties moeten ontwikkeld worden. Welke competenties zijn er die niet functie gerelateerd zijn ontwikkeld. Welke toekomstperspectieven er op basis van dat competentiepaspoort binnen de organisatie. Welke competenties moeten dan nog ontwikkeld worden of is dat niet mogelijk. Ligt de toekomst met dit competentie paspoort buiten de organisatie en in welke rollen dan. Het gesprek is een dialoog waarbij beide partijen de ruimte hebben om hun zienswijze duidelijk te maken.

Is uw vraag hiermee beantwoord?

Een vraag indienen voor de lijst met vaak gestelde vragen

Indien u het antwoord op uw vraag niet heeft kunnen vinden, kunt u hieronder uw eigen vraag stellen. We zullen hem dan binnen 24 uur beantwoorden én opnemen in onze database met vaak gestelde vragen.
The Admin People B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses. Meer weten?
Close