Employee Development ®

De traditionele functioneringsgesprekken

U bereidt het functioneringsgesprek voor en gebruikt een modelformulier voor functioneringsgesprekken. U gaat met de medewerker om tafel. Vaak wordt het gesprek een monoloog, van waaruit verbeterpunten worden geformuleerd. Het merendeel van de medewerkers ervaart het functioneringsgesprek als eenrichtingsverkeer. Maar weet u na afloop echt hoe uw medewerker zich ontwikkelt? Welke competenties ontwikkelt de medewerker die u niet ziet of simpelweg niet weet? Welke mogelijkheden biedt zijn of haar totale skillset aan competenties?

U heeft misschien wel veel meer competenties in huis dan u zich realiseert!

Om inzicht te geven in wat u aan skills in huis heeft, hebben wij het Employee Development Systeem ontwikkeld.

Wat is het Employee Development Systeem (EDS)?

Vanuit onze rol als Employment Centre kijken wij met een andere blik naar de ontwikkeling van een medewerker. Het EDS is een andere vorm van gesprekken voeren. Bij EDS draait het om de ontwikkeling van de mens in zijn algemeenheid. Dit omvat de competenties die een medewerker heeft ontwikkeld in de werk- en privésituatie. Het doel van EDS is de ontwikkeling van medewerkers te stimuleren en de kracht van de medewerker optimaal te benutten. Op deze manier zullen medewerkers duurzaam inzetbaar worden, binnen maar ook buiten uw organisatie. De mate van ontwikkeling wordt vastgelegd in een competentiepaspoort. De output die uw medewerker in zijn rol of functie moet opleveren, legt u vast in een vorm van een Output Target (OT).

Whitepaper Employee Development Systeem

In onze whitepaper over het Employee Development Systeem gaan we dieper in op de werkwijze. Daarin vindt u de tools om met EDS aan de slag te gaan. Daarnaast geven we enkele tips.

U kunt de  Whitepaper Employee Development ® downloaden via deze link.

Nieuwsgierig of wil je meer informatie?

 

The AdminPeople B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses. Meer weten?
Close